Tuotteiden ja palveluiden visualisoinnista


Written by on Monday, January 10, 2011

Vertailu kilpailevaan tuotteeseen, ylivertaisen ominaisuuden toteaminen tai vaikkapa napakat tietoiskut antavat katsojalle useasti hyvin paljon enemmän kuin perinteistä kaavaa noudattava esittelyteksti. Tuotteiden ja palvelujen hyötyjen näyttäminen mielenkiintoisesti on potentiaalisille asiakkaille kultaakin arvokkaampaa (heh).

Myönnettäköön, että seuraavan esimerkkivideon musiikki ei välttämättä soisi kotonani kovin kauaa, mutta itse videon sisältö ja sen esitystapa onkin jo erittäin mukava . Videolla kysytään yksinkertainen kysymys: “Pitäisitkö kassakaapissasi 1400 dollaria käteistä, vai unssin kultaa, jos saisit avata sen 10 vuoden kuluttua?”. Tuotteiden ja palvelujen visualisointi tulee olemaan monen yrityksen toive- ja tehtävälistalla – video lienee kyseisen haasteen ratkaisuun ja tiedon jakamiseen paras väline.

About the author

Jussi is one of the co-founders behind KLOK and is working as an Executive Producer. Discovering new opportunities to use online video and developing and investigating fresh content for channels is what he is passionate about.