Pakko jakaa, koska käskettiin


Written by on Monday, August 9, 2010

Mikä saa ihmiset jakamaan linkkejä internetissä? Relevantti ja uusi tieto, hauskuus, visuaalinen kiinnostavuus, ilmiömäisyys, ja niin edelleen. Kun kyseessä ovat tuotteista informaatiota levittämään tarkoitetut videot, on hyvä miettiä, että sisältääkö video niin sanotun call-to-actionin, joka ohjaa katsojaa tekemään toivotun toimenpiteen.

Sen pidemmittä puheitta esitän katseltavaksi youtubemaisen kokemuksen, jonka call-to-action ei jää kovin epäselväksi. Kun Sylvester käskee, niin silloin tapahtuu. Itse elokuvan sisältöön en sen kummemin puutu. Kannattaa olla valppaana!

http://www.youtube.com/expendables

About the author

Jussi is one of the co-founders behind KLOK and is working as an Executive Producer. Discovering new opportunities to use online video and developing and investigating fresh content for channels is what he is passionate about.