Tapahtuma jatkaa eloaan


Written by on Thursday, December 9, 2010

Yritykset järjestävät välillä varsin kiinnostavia tempauksia ja tapahtumia, mutta aina kaikki eivät pääse paikalle. Syinä ovat yleensä väärä aika tai väärä paikka, tai sitten odotukset tempauksen suhteen eivät ole kovin korkealla ja ei viitsitä. Miten yritys voi tehdä suuresta tempauksestaan pitkäkestoisemman ja esittelemään sen myös niille, jotka äsken mainituista syistä sen missasivat? Dokumentointi videolle on oiva resepti tähän. Valokuvatkin ovat kivoja, mutta yrittäkääpä kertoa tämä tarina niillä:

Hieno toteutus jatkaa täten eloaan internetissä: kaikki voivat osallistua ja fiilistellä ja vieläpä jakaa kokemuksen helposti eteenpäin. Ihan jokainen “Ilmaista kahvia ja pullaa liikkeen avajaisissa -tapahtuma” ei välttämättä jaksa kiinnostaa tuhatpäistä yleisöä, mutta voisihan sitäkin yrittää.

Randomilla Googlesta.

About the author

Jussi is one of the co-founders behind KLOK and is working as an Executive Producer. Discovering new opportunities to use online video and developing and investigating fresh content for channels is what he is passionate about.