Sisältömarkkinoinnin onnistujia


Written by on Thursday, May 26, 2011

Tärkeää on olla läsnä siellä missä ihmiset viettävät aikaansa, ja välittää heille tarinaa, joka tuo aitoa ja oikeaa lisäarvoa. Kaikki ihmiset eivät saa pelkästä tykkäämisestä ja erilaisista arvonnoista heitä kiinnostavaa tietoa, vaan nämä sitouttamisyritykset jäävät monesti tyngäksi ja fanittaminen perustuu yhteen mahdollisuuteen voittaa jokin palkinto. Mitä tehdään kun kilpailu on päättynyt? Miten aloitetaan keskustelu ja miten sitä pidetään yllä niin, että asiasta kiinnostunut ei koe olevansa samankaltaisessa tilanteessa kuin keskitasoisen puhelinmyyjän kanssa?

Pidemmittä puheitta: tässä muutama vastaus ja esimerkki kysymykseen “No ketkä sitten ovat onnistuneet sisältömarkkinoinnissa?”. Meidän toimintaamme tässä rohkaisee jälleen kerran se, että videoilla on näissäkin esimerkeissä keskeinen rooli osallistajana ja viestinviejänä.